املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

تکالیف جدید دولت برای استخدام،حقوق شاغلان،بازنشستگان وکاهش بیکاری

اشتغال بانوان

بر اساس برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شده تا علاوه بر ترمیم حداقل پرداختی بازنشستگان کمتر از ۳۰ روز، سالانه ۱۰۰هزار نفر را در مناطق آزاد استخدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر،   بر این اساس، لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور که اهداف ۵ سال آینده کشور را هدفگذاری و پیش‌بینی می‌کند، سرانجام پس بررسی ۵ هفته متوالی و ۴۹ نشست علنی مجلس در قالب ۱۴۴ ماده به پایان رسید. این برنامه تکالیفی را برای دولت در جهت استخدام، محاسبه مستمری بازنشستگان، همسان‌سازی حقوق شاغلان، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران، بیمه بیکاری و اضافه شدن دو شغل به مشاغل سخت اعلام کرده است.

  ادامه مطلب ...

کهن ترین معدن فیروزه کشور در یک قدمی نابودی قرار گرفت

معدن فیروزه

نیشابور ـ معدن فیروزه نیشابور امروز به دلیل بی توجهی مسئولان رو به نابودی است و عاقبت این معدن گرانقیمت از نمایش در موزه های جهانی به بساط در کف خیابان های نیشابور رسیده است.

خبرگزاری مهر ـ گروه استان ها: هر ملتی میراثی دارد که در حفظ و نگه داری آن کوشاست، یکی از این میراث گران بها که در خراسان رضوی و در نزدیکی شهر فیروزه قرار گرفته، معدن فیروزه است که می توان از این معدن به عنوان بزرگترین معدن طلای فیروزه ای یاد کرد.

  ادامه مطلب ...

سفیدی‌های امیدبخش در روزهای سیاه آکادمی استقلال/جوانان شکوفه زدند

دیدار تیم های استقلال تهران و نفت تهران

در روزهایی که آکادمی و تیم های پایه استقلال به خاطر حاشیه‌های مالی شان به شدت در معرض انتقاد قرار دارند، بد نیست از زاویه‌ای دیگر نیز به این تیم ها نگاه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بزرگسالان استقلال در این فصل کم با مشکل مواجه است، معضلی به نام «آکادمی» هم گریبان این تیم را گرفته است. تیم‌های پایه استقلال سالهاست با حاشیه‌های گوناگون مواجه هستند. حاشیه‌هایی که عمدتا به تخلفات مالی مدیران، مربیان و سرپرستان این تیم‌ها خلاصه می‌شود. تخلفاتی که باشگاه را زیر سئوال برده است.

  ادامه مطلب ...

بارش برف و باران در جاده های سه استان/اعلام محورهای مسدود

پلیس راهور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، گفت: ترافیک در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین نیمه سنگین گزارش شده و در سایر محورهاترافیک روان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمانی اظهارداشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم ‌اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از پل کلاک تا گرم‌دره ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده های کشور ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

  ادامه مطلب ...

نحوه انتخاب رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اعلام شد

دانشگاه آزاد

یک منبع آگاه نحوه انتخاب و معرفی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد را تشریح کرد و گفت: نیازی نیست که فرد جدیدی به عنوان هیات موسس به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شود.

یک منبع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی درگفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب رئیس هیات موسس وهیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ترکیب هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس اساسنامه این دانشگاه ۹ نفر است که اگر این تعداد به کمتر از ۷ نفر برسد، در آن صورت باید یک فرد جدید معرفی شود.

  ادامه مطلب ...