املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

طرح مصر،تونس و الجزایر برای حل بحران لیبی تحت تاثیر «الغنوشی» است

الغنوشی

ز اعلام کرد که برخی از این نگران هستند که طرح سه جانبه ای که به تازگی الجزایر، مصر و تونس برای پایان دادن به بحران لیبی پیشنهاد کرده اند، در اصل تونسی و تحت تاثیر «الغنوشی» باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه سعودی الشرق الاوسط درباره طرح سه جانبه ای که به تازگی الجزایر، مصر و تونس برای پایان دادن به بحران در لیبی پیشنهاد کرده اند، نوشت که این طرح به شدت تحت تاثیر «الغنوشی» رهبر اخوانی های تونس و از مخالفان نظام سیاسی این کشور است.

  ادامه مطلب ...

تهدیدات آمریکا علیه حزب الله بی نتیجه بوده است

شیخ نبیل قاووق

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که تهدیدات آمریکا علیه حزب الله از سال ۱۹۸۲ تاکنون ناکام مانده و ترامپ هم بیش از کلینتون و بوش کاری نمی تواند انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بر قدرت و ریشه دار شدن مقاومت تاکید کرد.

  ادامه مطلب ...

برجام از مولفه های قدرت ایران/اجماع جهانی علیه ترامپ دستاوردبرجام

عباس عراقچی

رئیس ستاد اجرای برجام گفت: تغییر نگاه به ایران ادعای ما نیست بلکه اخیرا موسسه آمریکن اینترپرایز در یک مطالعه پژوهشی برجام را به عنوان یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران نام برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس عراقچی در همایش دورنمای اقتصاد ایران با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران بعد از توافق برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت: بعد از برجام فضای مناسبی برای مدیریت صحیح اقتصادی ایجاد شده است؛ ابعاد و مزایای مختلفی دارد که از زوایای مختلف می توان به آن نگاه کرد.

  ادامه مطلب ...

۴۸ نقطه ممنوع دستفروشی معرفی شد/ساماندهی دستفروشان پایتخت

چیذری

مدیرعامل شرکت شهربان با اشاره به اینکه کمک مردم می تواند موجب هدایت دستفروشان به سمت فضاهای ساماندهی شود، از 48 نقطه ممنوع دستفروشی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در نشست خبری با اشاره به نیروهای شرکت شهربان گفت: نیروهای ما از گزینش های سه گانه عبور کردند ضمن اینکه ما از پلیس پیشگیری نیز استعلام هایی را مبنی بر سوءسابقه و سوءپیشینه دریافت کردیم.

  ادامه مطلب ...

خبر ندارم که روحانی ستاد تشکیل داده یا خیر

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره اینکه آیا رئیس ستاد انتخابات آقای روحانی شده اید یا نه گفت: خبر ندارم که آقای روحانی ستاد تشکیل دادند یا نه.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا شما رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی شده اید یا نه گفت: مهمترین ستاد روحانی که در هر دوره مستقر است خدمت همکارانشان به مردم است.

  ادامه مطلب ...