املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجلیل شدند

بوشهر


بوشهر - جشن تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیش از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: آموزش کلید صلح و ثبات دموکراتیک، شغل‌ها و رشد اقتصادی، بهداشت و سلامت، احترام و هماهنگی میان جنسیت‌ها، باورها، قوم‌ها و جوامع مختلف است.

  

سعید کشمیری با بیان اینکه معلمان کلید آموزش هستند اضافه کرد: شما می توانید بدون داشتن ساختمان دارای یک مدرسه، دانشکده یا دانشگاه باشید، حتی بدون کتاب و قلم و میز و تخته سیاه؛ کامپیوتر که جای خود دارد. اما بدون معلم، نمی توانید مدرسه، دانشکده یا دانشگاه داشته باشید.


وی ادامه داد: تدریس و معلمی همواره یک حرفه شریف در نظر گرفته می‌شده است. از طریق معمان است که ارزش‌ها و فرهنگ یک ملت و مردم آن جاری می شود. در نظام ارزشی، شخصیت و رفتار معلم‌ها تاثیر مستقیمی بر جوانان ما می گذارد.


کشمیری با بیان اینکه معلمان همواره شرکت کنندگان در خط مقدم اصلاحات آموزشی هستند، افزود: در تلاش خود برای ایجاد پیشرفت از طریق اصلاحات آموزشی، باید بر قدرتمندسازی معلمان تاکید کنیم که شامل دادن فرصت های واقعی به آن ها برای سهیم شدن در چشم اندازها و تصمیم گیریها در راستای توسعه و پیشرفت آموزشی است.


وی گفت: یکی از حوزه های حیاتی که باید مورد تامل و تعمق همه معلمان قرار گیرد برابری و جامعیت و اشتمال هر نظام آموزشی است. برنامه های بیشماری بکار گرفته شده است که بر برابری و جامعیت متمرکز هستند و توجه خاصی را بر اقلیت ها، یا بر کودکان و دانشجویان دارای نیازهای پزشکی یا یادگیری خاص و یا دیگر مشکلات معطوف می کنند.


کشمیری بیان کرد: چنانچه تلاش ها برای افزایش دسترسی، یادگیری و حفظ و نگهداری دانش آموزان در آموزش ابتدایی، دبیرستان یا دانشگاه در جهت موفق شدن باشد، قدرتمندسازی معلم و آموزش حائز اهمیت اساسی است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: امروزه، شما در مسیر فراهم آوردن آموزش با کیفیت برای جوانان خود هم با چالش و هم با فرصت روبرو هستید، اما باید پرسید آیا می توان بیش از این کاری برای تمام دانش آموزان انجام داد و یا خیر.


وی اضافه کرد: معلمان نقش والایی در زندگی دانش آموزان خود دارند. معلمان بعنوان راهنمای زندگی عمل می کنند، مسیر موفقیت را نشان می دهند و شخصیت دانش آموزان خود را با انتقال دانش اخلاقی و علمی پربار می سازند. آنها استعدادهای دانش آموزان خود را کشف و آن ها را برای رسیدن به بهترین نتایج بالفعل می کنند.


mehrnews.com/news/4296500

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.