املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

املاک ایران نوین | فروش زمین - فروش آپارتمان

اعتبار ۱۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومانی برای شهرستان شفت در سال ۹۶

کمیته برنامه ریزی شفت - کراپ‌شده

شفت-جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شفت درحالی برگزار شدکه مسئولان باتأکید برضرورت شناسایی چالش ها ومشکلات ، از در نظر گرفتن اعتبارات ۱۷ میلیادر و ۴۶۵ میلیون تومانی سال ۹۶ برای شفت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شفت در سالن میزاری شفتی فرمانداری این شهرستان با حضور محمدرضا محسنی فرماندار، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

  

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تأکید برپاسخگو بودن مدیران در قبال مسئولیت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: شهرستان شفت نسبت به سایر شهرستان ها عقب مانده بوده و باید مسئولان نسبت به مطالبات مردمی جدیت و تلاش بیشتری انجام دهند.


حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری ساماندهی ورودی شهرستان و تکمیل پروژه ملاسرا-شفت - زنجان را یکی از مطالبات اصلی مردم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این موضوع به صورت جدی از سوی مسئولان شهرستان در حال پیگیری است.


وی ضمن تقدیر و تشکر و از پیگیری امور زیرساختی شهرستان توسط محسنی فرماندار شفت، افزود: انجام پروژه فاضلاب امامزاده ابراهیم یکی از کارهای ماندگار بوده که با توجه به اجرایی شدن فاز اول این پروژه انتظار می رود فاز دوم آن تا دهه فجر تکمیل و به بهره برداری برسد.


حجت الاسلام افتخاری در ادامه با باید برای ایجاد رشد و توسعه در شهرستان نقاط ضعف و قوت، پتانسیل و ظرفیت ها شفت شناسایی شود، تصریح کرد: بخشداران و دهیاران در این زمینه نقش تعیین کننده داشته و باید با شناسایی چالش های روستاها برای رفع آن برنامه ریزی کنند.


اختصاص۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های نیمه تمام و طرح های مطالعاتی در شفت


در ادامه این جلسه نیز فرماندار شفت با اشاره به اینکه این شهرستان دارای عقب ماندگی در زمینه توسعه و عمران است، اظهار کرد: این اعتبارات اندک نمی تواند مشکلات زیرساختی شهرستان شفت را حل کند.


محمدرضا محسنی با بیان اینکه توزیع اعتبارات در سال جاری براساس شاخص جمعیت و محرومیت است، گفت: کاهش جمعیت سبب کاهش سرانه بودجه شهرستان شده اما رقم آن نسبت به سال گذشته با توجه به رشد اعتبارات استانی افزایش داشته است.


وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات شفت در سال جاری ۱۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: شاهد افزایش یک درصدی در زمینه اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته هستیم.


فرماندار شفت با اشاره به اینکه بر اساس الزامات ۱۰ درصد اعتبارات شهرستان شفت به پروژه های جدید اختصاص می یابد، یادآورشد: این میزان اعتبارات معادل ۹۸۵ میلیون تومان است.


محسنی ادامه داد: اعتبارات امسال شهرستان شفت با در نظر گرفتن اولویت ها و مطالبات موجود در حوزه های راه روستایی، بنیاد مسکن، برق، آب و فاضلاب تجمیع شده تا خروجی مناسبی حاصل شود.


وی همچنین به سهم شفت از کل اعتبارات استان گیلان را  چهار درصد اعلام کرد و افزود : جذب اعتبارات تخصیص یافته باید توسط مدیران دستگاه های اجرایی مطالبه و پیگیری شود.


فرماندار شفت در ادامه با بیان اینکه اعتبارات سنواتی برای ۶۵ پروژه به مبلغ سه میلیارد و ۶۳۲ میلیون در بودجه امسال منظور شده است، تصریح کرد: برای ۱۵۶ پروژه نیمه تمام و مطالعاتی نیز اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

http://www.mehrnews.com/

*

*

*

**

*

*

-

-

-

--

-

.

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی  کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه  طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد  نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd


.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.